Strategie & partnerships

Sta je voor strategische vraagstukken? Dienen zich partnerships of overnames (koop/verkoop) aan? Of ben je hiernaar juist op zoek? Is het speelveld zodanig veranderd, dat je strategie aan herontwerp toe is? Werkt je strategie niet of is die niet toekomstbesteding? Maak in dit soort cases gebruik van onze bak aan multidisciplinaire kennis, ervaring én creativiteit in deze!

Hoe zijn wij in te zetten?

Binnen het domein strategie & partnerships zijn wij inzetbaar voor bijvoorbeeld SWOT-analyses, strategie-ontwikkeling, positioneringsvragen, kanaalvraagstukken, verdienmodellen, KPI-sturing en managementdata, stakeholders issues, waardestrategie, financiering, samenwerkingen, fusies en overnames (koop/verkoop). Dat kan op de volgende manieren:

Advisering

Projectmatige inzet als adviseur en/of creator in het domein van strategie & partnerships. Tegen uurtarief of projectprijs.

Begeleiding

Vaste inzet als adviseur, coach en/of dealmaker in het domein van strategie & partnerships. Tegen uurtarief of maandprijs.

Management

Inzet als (tijdelijk) manager van de implementatie van strategie & partnerships. Tegen uurtarief of maandprijs.

Swot-analyse?

Waar liggen de kansen en bedreigingen voor jouw organisatie de komende 3 tot 5 jaren? Hoe matchen deze met de sterke en zwakke punten van je organisatie?

Strategie?

Ben je zoekende naar de juiste strategie voor je organisatie? Vraag je je af hoe je de toekomstbestendigheid kunt vergroten? Of welke strategie de waarde maximaliseert?

Samenwerking?

Hoe kun je kansrijke concepten ontwikkelen voor strategische samenwerking? Ben je op zoek naar strategische partners? Hoe geef je een dergelijke samenwerking vorm?

Overname?

Beoog je een overname, koop of verkoop? Zoek je kandidaten? Of zit je al in het traject? Mis je de multidisciplinaire overview en tactische ervaring die zo cruciaal is bij overnames?

Positionering?

Wat is de meest kansrijke positionering voor je organisatie gelet op de marktontwikkelingen? Heeft je organisatie de potentie op die te bereiken? Hoe kan deze bereikt worden?

Kanalen en verdienmodellen?

Ga je B2B, B2C of hybride? Ga je online, offline of hybride? Op welk level in de klant kolom is je waardepropositie het sterkst? Welke verdienmodellen zijn er mogelijk op elk level?

KPI-sturing en sturingsdata?

Hoe stuur je effectief op Key Performance Indicators (KPI)? Welke KPI's moet je dan nemen? Hoe meet je en systematiseer je deze? Hoe bepaal de benchmarks voor de KPI's?

Financiering?

Is je organisatie op zoek naar financiering? Vraag je je af wat de optimale financieringsstructuur op korte en lange termijn? Klopt de relatie tussen je verdienmodel en financiering?

Interesse of vragen?

In de afgelopen decennia hebben wij veel kennis, ervaring én creativiteit opgebouwd in dit soort vraagstukken. Multidisciplinair. In elke fase van de levenscyclus en in elke stakeholder's rol. Wil je ook van deze expertise profiteren of heb je andere vragen? Leg dan gerust contact met behulp van onderstaand contactformuliertje. We reageren in de regel snel. Je kunt ons hier ook bellen.

Netherlands

Ik heb het Privacybeleid gelezen en begrepen.